Thursday, July 16, 2009

Kita Kaya Dengan 3gp !@#$%^&*




Salam my Fren


Ya kita kaya dengan 3gp yang berunsur seks terutama di kalangan remaja. Tak ketinggalan juga 3gp koleksi-koleksi peribadi yang sudah kerepot, perut dah gayut / gendut / perut berlipat-lipat. Buruk la..buruk sesangat, bengkok ada, pendek ada, leper ada....adoii...

Ya aku tau la..yang tu untuk koleksi korang dengan laki/bini korang, tapi beringat la beb, kalau dah terlepas kat orang lain,

hah...kau kena terima la yang kau tu sekarang telah menjadi bahan tatapan umum ibarat korang berjimak kat tengah-tengah padang bola, di pertuntunkan di screen besar dan di sorak-sorak penyokong korang. Hebat...tapi bengappppp.

So aku tak reti nak nasihatkan pada korang yang hebat ni sapa la aku ni, tapi kalau korang nak share jugak..aku cuma leh bagi tau...cukup la dengan khayalan nafsu yang terlintas di minda korang yang korang nak buat koleksi peribadi tu, salah satunya akan menimbulkan aib dan juga fitnah sampai bila-bila.

Cuba bayangkan klip 3gp tu esok sampai kat anak korang, apa korang nak jawab..mungkin korang leh jawab tu masa zaman bengap korang tapi bagi anak tu nak menempuh hari demi hari, di hina, di caci..lepas tu gambar tu di share pulak antara kawan-kawan anak korang, Nauzubillah, ingat, IT bertambah laju, so korang tak payah fikir 88 kali dah pasal ni..JUST STOP IT NOW .

ok kemersial break jap.

wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...