Thursday, July 16, 2009

Segulung Rokok Daun (macam sekapur sirih la)


Salam my fren,


Aku mmg tak berapa reti nak tulis blog ni tapi di sebabkan desakan nafsu aku untuk memiliki satu blog maka dengan ini aku cuba realisasikan. Bukan sesaje aku nak tulis blog ni ke apa, tapi lebih pada satu matlamat.

Yang aku lihat, aku belek, aku teliti...benda ni akan berterusan tanpa ada penghujung, bah kan ia akan bertambah buruk lagi..jadi di sebabkan ini lah aku berhasrat untuk memiliki blog, (ala free aje blog ni bukan bayor pon..kekeke) jadi aku berharap kita sama-sama memberi idea atau pandangan terhadap masalah ini.

Jadi sekiranya terkasar bahasa / tercarut / termaki / ter...ter...semua tu aku minta maaf awal2 lagi yek. Terlanjur ni pon satu masalah yang akan aku kupas sikit demi sikit.

ok fren kita kasi komersial break jap.

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...